Fragt og levering
Spitus.dk leverer til hele Danmark.
Hvis du bestiller i hverdage inden kl. 12.00, så vil du i 95% af tilfældene få dine ny-indkøbte produkter leveret allerede hverdagen efter (bestiller du en lørdag eller søndag/ helligdag, så pakker og sender vi mandag/den efterfølgende hverdag).
Enkelte gange kan transportøren bruge en hverdag ekstra, så leveringen tager 2 hverdage. Og bor du på Bornholm eller på én af de dejlige mindre øer i Danmark, må du også regne med 1 hverdag ekstra til transport. Til gengæld kan du nå at glæde dig 1 dag mere inden din pakke fra Spitus.dk bliver leveret.
Vi har fri fragt på alle ordrer fra 499 kr. ved levering til GLS pakkeboks. Du har også mulighed for at få leveret hjem til din privat-adresse eller til en erhvervs-adresse. I de tilfælde kan vi tilbyde fri fragt med GLS ved køb fra 999 kr.
Opnår du ikke fri fragt, tillægges din ordre leveringsomkostninger, som er afhængig af, om du ønsker levering til pakkeboks, privat, eller til en erhvervs-adresse. Inden du godkender dit køb, kan du i webshoppen vælge det der passer dig bedst.
Fragtpriserne ligger på:
- Levering med GLS til pakkeshop kr. 39,-
- Levering med GLS til privat adresse kr. 79,-
- Levering med GLS til erhverv kr. 69,-
- Levering med Postnord til pakkeshop kr. 55,-
- Levering med Postnord til privat adresse kr. 79,-
- Levering med Postnord til erhverv kr. 69,-
– du kan jo også overveje, om flaskerne i barskabet kan rykkes lidt tættere sammen, så der er plads til lidt mere i kurven, så du opnår fri fragt.
Ofte er det hurtigere (og billigere) at få leveret til en erhvervs-adresse eller til en pakkeboks. Vores 2 transportører kan håndtere skrøbelige pakker som god spiritus, og kan levere på forskellig vis. Du vælger hvad der passer dig bedst.
Vælger du at få dine varer leveret hjem til din private adresse eller til en erhvervs adresse, så skal pakken kunne afleveres, også selv om du ikke er hjemme (det der kaldes ”Flexlevering”), eller der ikke er nogen til at tage imod på erhvervs adressen (mellem kl. 8 og 16).
Du skal være opmærksom på, at pakken da er overgået til dig/dit firma (under dit ansvar) når pakken er stillet det sted, som du angiver i “Note-feltet” ved bestilling. Dette er standard for såvel GLS som for Postnord.
Hvis ikke du angiver et sted i “Note-feltet” ved bestilling, så bliver pakken stillet ved din hoveddøren for privat levering, og for erhvervs levering ved det sted firmaet normalt får afleveret pakker.
Vi pakker og sender alle hverdage fra vores lager i Danmark. Skulle en vare være udsolgt, fremgår det af hjemmesiden, men skulle der alligevel opstå et problem så vi ikke kan levere som forventet, kontakter vi dig for at aftale nærmere og finde en løsning.
Skulle en leverance blive meget forsinket eller decideret udeblive, må du endelig kontakte os, så vi kan løse det hurtigst muligt.
Se endvidere vore handelsbetingelser, herunder Spitus.dk’s unikke tilfredshedsgaranti.
Returnering:
Skulle du få brug for at returnere et produkt, bedes du anvende vor returlabel, så vi hurtigt og sikkert kan ombytte eller refundere dig pengene:
Se endvidere afsnittet om returnering af produkter i vores handelsbetingelser, hvor du også finder vores “Standardfortrydelsesformular”, hvis returneringen skyldes fortrudt køb.
Returnering af ”ikke afhentede pakker” hos GLS eller Postnord –
Nye regler fra logistikleverandørerne pr. 1/1-2022:
Som noget nyt, og for alle pakker afsendt med GLS- eller Postnord, bliver de, som udgangspunkt, returneret til afsender (her altså Spitus.dk), hvis de ikke er blevet afhentet fra udleveringsstedet inden for 7 kalenderdage.
Ofte får vi besked fra GLS/Postnord hvis en pakke ikke er afhentet, og så kontakter vi dig lige for at høre hvad du ønsker der skal ske med din forsendelse.
Hvis en pakke kommer retur til os, og vi ikke har aftalt andet med dig inden, kontakter vi dig ligeledes for at høre hvad du ønsker der skal ske med dine varer. Du kan naturligvis vælge at annullere ordren og få dit køb krediteret – eller du kan få den gensendt. I begge tilfælde vil du skulle betale for fragten (retur og evt. genforsendelse), idet både GLS og Postnord kræver betaling herfor.
Så derfor HUSK! at få hentet de dejlige flasker inden de 7 dage er gået.